Podobnost...

24.07.2015 21:09

Když jsem se hroutila z nadcházejících přijímaček na psycho, něco mi došlo. A pohled to nebyl... Procházela jsem si fáze umírání, znáte je...

1. Popírání (šok)

2. Hněv (agrese)

3. Smlouvání (naděje)

4. Deprese

5. Smíření

 

Najednou mi došlo, že právě smlouvám, a že to není tak dávno, co jsem vehementně popírala, že je to tu. Nemluvě o vzteklém odfrkování nad psychologií práce a srdečními komorami. Ovšem, neumírala jsem, ale podoba tam je, no uznejte... Vezmu to popořádku...

1. Poměrně dlouhou dobu se mi dařilo více méně popírat, že se termín přijímaček blíží a že věcí, o kterých nemám ani šajnu je pořád víc a víc...

2. Pak přišel hněv... Nechápala jsem, že někdo neudělá v týhle bordelvědě konečně pořádek! Vždyť jde ve většině jen o slovíčkaření, kde všichni říkají buď stejné věci jinými slovy nebo pravý opak stejnými slovy opačného významu a všichni mají samozřejmě pravdu pravdoucí a bastafidli... No to mě posměj! Kolik z toho opravdu pomohlo pochopit, kdo jsme, he?

3. Přišlo smlouvání... OK, těch několik tisíc stran asi fakt nestihnu přečíst, nemluvě o tom, že bych si to snad byla schopná aspoň z desetiny zapamatovat. Prosíííím Jungu, Freude, Ebbinghausi!!! Potřebuju zázrak, smilování, prozření nebo umělé navýšení IQ. Když to vyjde, zaplatím za to štěstí hodinymi tvrdé dřiny, odříkáním a ve stáří nejspíš infarktem... To je fér, no ne?

4. Chm! To fakt nemá cenu. To není možný se naučit. Prostě není. Nemám na to. Prostě jsem moc blbá a nechápavá. Nerozumím tomu, že ještě nikdo nepřišel na to, jak jsem tupá. Chjo. Mruuuuu. Fm. Ééééééch. Mru!

5. Fajn fajn, fajn. Prostě je to tak. Čas nezastavíš a zašlé závity nerozjedeš. Halt okoluzlím svým luzným zjevem a párem vznosných vět. Už to nedoženu... Takže na to peču. Házím nohy nahoru a pouštím si Pokání... a mám z toho depresi...

 

A jak véte děcka, luzným zjevem jsem sice vládla, ale z nacvičených vznosných vět se stalo souvětí o několika ehmmmm, eeeee, nooooo, jak bych to...

Zcela pochopitelně nechtěli z klienta dělat psychologa :D Budiž jim odpuštěno a příští rok jedu nanovo...

 

1. Jsem v šoku, že bude srpen... letí to děsně rychle a tolik materiálu ke studiu...